Інформаційно-методичний вісник ТОКІППО. До початку 2018/2019 навчального року!
Типові освітні програми програми закладів загальної середньої освіти
Методичні рекомендації ТОКІППО
- Методичні рекомендації з дошкільної освіти
- Методичні рекомендації для початкової школи
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з зарубіжної літератури
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з фізики та астрономії
- Методичні рекомендації з української мови
- Методичні рекомендації з української літератури
- Методичні рекомендації з трудого навчання, технологій і креслення
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з спеціальної освіти
- Методичні рекомендації з основ здоров’я
- Методичні рекомендації з предметів художньо-естетичного циклу
- Методичні рекомендації з інклюзивної освіти
- Методичні рекомендації психологічної служби
- Методичні рекомендації для роботи з обдарованими дітьми
- Методичні рекомендації ГПД
- Методичні рекомендації з питань викладання предметів духовно -морального спрямування
- Рекомендаційний бібліографічний список
- Методичні рекомендації з дошкільної освіти
- Методичні рекомендації для початкової школи
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з зарубіжної літератури
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з фізики та астрономії
- Методичні рекомендації з української мови
- Методичні рекомендації з української літератури
- Методичні рекомендації з трудого навчання, технологій і креслення
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з спеціальної освіти
- Методичні рекомендації з основ здоров’я
- Методичні рекомендації з предметів художньо-естетичного циклу
- Методичні рекомендації з інклюзивної освіти
- Методичні рекомендації психологічної служби
- Методичні рекомендації для роботи з обдарованими дітьми
- Методичні рекомендації ГПД
- Методичні рекомендації з питань викладання предметів духовно -морального спрямування
- Рекомендаційний бібліографічний список
Методичні рекомендації ТОКІППО для 10 класу
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з української мови та літератури
- Методичні рекомендації з технологій
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
- Методичні рекомендації з англійської мови
- Методичні рекомендації з Захисту Вітчизни
- Методичні рекомендації з географії, економіки, екології
- Методичні рекомендації з історії та правознавства
- Методичні рекомендації з інформатики
- Меторичні рекомендації з математики
- Методичні рекомендації з хімії
- Методичні рекомендації з української мови та літератури
- Методичні рекомендації з технологій
- Методичні рекомендації з біології
- Методичні рекомендації з фізичної культури
- Методичні рекомендації з німецької та французької мов
Керівникам навчальних закладів
Організація навчання дітей з особливими потребами:
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 12.06.2018 №627
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 21.06.2018 №668
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 25.06.2018 №693
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №813
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програм початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №814
- НАКАЗ МОН України “Про внесення змін до наказу МОН України від 12.06.2018 №627” від 26.07.2018 №815
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями” від 26.07.2018 №816
- Лист МОН України “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 навчальному році” №1/9-485 від 06.08.2018
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 12.06.2018 №627
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 21.06.2018 №668
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 25.06.2018 №693
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №813
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програм початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми проблемами” від 26.07.2018 №814
- НАКАЗ МОН України “Про внесення змін до наказу МОН України від 12.06.2018 №627” від 26.07.2018 №815
- НАКАЗ МОН України “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями” від 26.07.2018 №816
- Лист МОН України “Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018-2019 навчальному році” №1/9-485 від 06.08.2018
Позашкільна освіта та виховання:
Матеріали обласної науково-методичної конференції «Нова українськашкола: науково-методичний супровід реформування освітньої галузі Тернопільської області»
Секція 1. Сучасна методична служба: нова місія, професійні ролі і функції
Секція 2. Мейнстрим зростання соціальної, навчальної та пізнавальної активності дитини дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах впровадження Нової української школи
Секція 3. Актуальні питання викладання суспільно-гуманітарних дисциплін та предметів художньо-естетичного циклу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»в 2018/2019н.р.
- Актуальні питання викладання історії та суспільствознавчих дисциплін у 2018/2019 н.р.
- Актуальні проблеми шкільного курсу зарубіжної літератури в умовах гуманізації інформаційного простору
- Специфіка організації освітньої діяльності учителів української словесності в умовах реформування загальної середньої освіти
- Предмети художньо-естетичного циклу повинні викладати вчителі зі спеціальною мистецько-педагогічною освітою (вчитель музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво”
- Робота вчителя англійської мови в умовах Нової української школи: компоненти функціональної готовності
- Актуальні питання викладання історії та суспільствознавчих дисциплін у 2018/2019 н.р.
- Актуальні проблеми шкільного курсу зарубіжної літератури в умовах гуманізації інформаційного простору
- Специфіка організації освітньої діяльності учителів української словесності в умовах реформування загальної середньої освіти
- Предмети художньо-естетичного циклу повинні викладати вчителі зі спеціальною мистецько-педагогічною освітою (вчитель музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво”
- Робота вчителя англійської мови в умовах Нової української школи: компоненти функціональної готовності
Секція 4. Науково-методичні засади Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» при вивченні предметів фізико-математичного циклу, інформатики
- Навчально-методичне забезпечення курсу інформатики у 2018-2019 н.р.
- Вивчення інформатики у 2018-19 н.р.
- Методичні особливості викладання математики у 10 класах профільної школи.
- Організація самостійної роботи учнів при вивченні фізики для забезпечення сталого розвитку
- Нові підходи до навчання й викладання математики Нової української школи у 2018/2019 н.р.
- Навчально-методичне забезпечення курсу інформатики у 2018-2019 н.р.
- Вивчення інформатики у 2018-19 н.р.
- Методичні особливості викладання математики у 10 класах профільної школи.
- Організація самостійної роботи учнів при вивченні фізики для забезпечення сталого розвитку
- Нові підходи до навчання й викладання математики Нової української школи у 2018/2019 н.р.
Секція 5. Науково-методичні засади Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» при вивченні предметів природничого циклу та економіки
Секція 6. Формування здоров’я збережувальних компетентностей під час вивчення предметів «Захисту Вітчизни», «Основ здоров’я», «Трудового навчання» та «Фізичної культури» у контексті Нової української школи.
Секція 7. Основні аспекти моделювання наскрізного виховного процесу у Новій українській школі
- Резолюція секції 7
- Міжнародні стандарти у сфері прав людини
- Співпраця школи та сім’ї – ключовий компонент формування життєвої компетентності сучасного учня
- Формування індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога з питань організації виховної діяльності у Новій українській школі
- Психологічна служба
- Сучасні тенденції духовно-морального виховання особистості
Результати державної підсумкової атестації випускників закладів загальної середньої освіти 2018 року
- Резолюція секції 7
- Міжнародні стандарти у сфері прав людини
- Співпраця школи та сім’ї – ключовий компонент формування життєвої компетентності сучасного учня
- Формування індивідуальної траєкторії підвищення рівня професійної компетентності педагога з питань організації виховної діяльності у Новій українській школі
- Психологічна служба
- Сучасні тенденції духовно-морального виховання особистості
Результати державної підсумкової атестації випускників закладів загальної середньої освіти 2018 року
Немає коментарів:
Дописати коментар